94 600 44 44 - 666 665 664
 info@flypark.es

1.ZEIN DA FLY PARKEKO ORDUTEGIA?

Goizeko 5.30etatik gaueko 23.30etara irekita gaude urteko 365 egunetan.

Hala ere, autoa aparkatzen dutenen telefonoa libre dago 24h-ak, autoa eman edo jasotzeko bezeroek deitu dezaten (Gomendatzen da telefono hau erabil dadila bakarrik bere helbururako, bezeroek linea libre bat izan dezaten auto aparkatzaileekin hitz egin ahal izateko.

2.Beharrezkoa da FlyPark-en erreserbatzea?

Nahiz eta zu abisatu gabe etorri, gomendatzen dugu plaza bat zuri ziurtatzeko erreserba egin dezazun eta horrela, laburtasun posible handienarekin zerbitzu hobea eskainiko dizugu.

3.Alda dezaket edo nire erreserba ezezta dezaket?

Bai, koste gehigarririk gabe, deituz ( 94.600.444 ) eta ( 666.665.664 ) edo Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. -era posta elektronikoaren bitartez

4.Zer egiten dut arazoak baditut erreserbarekin?

Arazoren bat baduzu ez zalantzarik izan eta deitu gure bulegora, momentuan erreserba gestionatuko dugu.

5.Zer egin behar dut berrespena ez badut jasotzen?

Kasu askotan posta elektronikoan jasotzen dira, baina mezu baztergarri-erretiluan, zure kasua ez dela egiazta ezazu eta bestela bulegora dei ezazu.

6.Nola eta noiz ordaintzen dut?

Ordainketa egiten da zure hegaldiaren helduerara autoa jasotzen duzunean, inoiz ez internetetik eta ezta ere aldez aurretik.

Kontratatzen duzun zerbitzua zein den inporta gabe, ordainketa eskudirutan edo kreditu-txartelaz egin daiteke. Gure auto aparkatzaileek datafonoekin hornituta egongo dira ordainketa kreditu-txartelaz egin ahala izateko eta horrela, gure instalazioetara joateko beharrik gabe.

7.Nire autoaren giltzak uztea nahitaezkoa da?

Bai, zure autoa garbitu eta beharrezkoa bada mugitu ahalal izateko.

8.Zenbat denbora behar duzue nire autoaren harrera egiteko?

Gordailu-kontratua zure autoaren egoeraren frogantza erraza da, beraz ez gaitu 5 minutu baino gehiago eramango.

9.Zer gertatzen da nire hegaldia atzeratzen bada eta ez banaiz orduan ailegatzen?

Ez da ezer gertatzen, ustekabeko une horientzat 4 orduko kortesia denbora eskaintzen dugu. Ordu horretatik aurrera egun bat gehiago kontabilizatzen da.

10.Nola kontabilizatzen dira egunak?

Gure egunak 24h-koak dira, autoa uzten diguzun unetik kontabilizatzen hasiz. Zure autoa uzten badiguzu astelehen bateko 16:00h-etan, astearteko 16:00h-etarako egun bat bezala kontabilizatuko da. Gainera, 4 kortesia-ordu emango ditugu azken egunean atzerapenen bat edo edozein ustekabe-motarik sufritzen baduzu.

11.Nola eska dezaket faktura bat?

Zure bidaiaren itzuleran eta zure autoa jaso duzunean email bat bidal diezagukezu faktura tramitatu dezagun.

SILVER ZERBITZUA

  • - ERRESERBA Deitu iritsi baino 10 minutu lehenago.
  • - APARKALEKUA Utzi autoa FLYPARKen.
  • - LEKUALDATZEA Aireportura eroango zaitugu.
  • - ITZULTZEA Ordaindu eta autoa garbirik hara jasoko duzu.

GOLD ZERBITZUA

  • - ERRESERBA Deitu iritsi baino 10 minutu lehenago.
  • - APARKALEKUA Autoa FLYPARK aparkalekura eroango dizugu.
  • - LEKUALDATZEA Lurrartutakoan deitu eta autoa eroango dizugu.
  • - ITZULTZEA Ordaindu eta autoa garbirik hara jasoko duzu.